tiistai 21. toukokuuta 2013

Viimesi vedellen....

Koulu alkaa olla lopuillaan ja tänään oli tosiaan viimeinen normaali koulupäivä. Ihanaa!
Psyykekin vetelee tällä hetkellä viimeisiä... En tiedä mistä se johtuu, mutta nyt on kyllä ollut kamalia päiviä ja illat on pahimpia vaikka yritän purkaa kaiken pitkällä lenkillä yms.
Lisäksi mulla todettiin tosiaan tuo paniikkihäiriö ja se on alkanut nyt vaikuttamaan mun elämään huolestuttavan paljon. Ajattelin tän kertoa, ettette ihmettele jos tulee vähä ei-niin-iloista tekstiä. Vaikka olenkin huomannut että hetki tallin jälkeen olen iloisimmillani, vaikkei se vaikuta kovin pitkään. Toivottavasti kesän myötä piristyn :)
Mutta nyt tosiaan sellainen asia, että äiti tarvitsi konetta, joten koneeni on etelä-suomessa. Tästä johtuen en ole varma miten saan kuvia tänne. Yritän parhaani, mutta koska tablettini kiukuttelee (huonosti koulutettu) eikä anna mun laittaa kuvia blogiin. Mutta yritän parhaani mukaan korjata tilanteen.

Teitä lukijoita on jo (mun mielestä) huikeat 32. Aivan superia ja tosiaan tämän johdosta tulee my day-postaus huomisesta kun on työpäivä ja estevalmennus. HUOM! koska käytössä vain tabletti, en ole varma miten tuo oikein onnistuu, mutta jos en saa tuota toimimaan, teen tän myöhemmin.

Tulossa on kivoja tapahtumia jotka toivottavasti piristävät mua :) niistä kerron sitten lisää, kun asiat varmistuvat

~Anna~

2 kommenttia: