tiistai 14. toukokuuta 2013

Haaste

Sain tälläisen haasteen Sarilta

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 uutta bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!


11. Faktaa itsestäni:

1. Olen 17-vuotias opiskelija 
2. Reissaan viikonloput väliä Alavus-Rajamäki
3. vihaan ruotsia koulussa
4. Minulla todettiin vähän aikaa sitten paniikkihäiriö
5. Olen harrastanut ratsastusta 10 vuotta.
6. minulla on monia entisiä ystäviä ja pari enstistä bestistä.. minne lie kaikki hävinny :( 
7. oon aika epävarma itsestä ja en oikein ole sujut itseni kanssa
8. olen laihdutuskuurilla ja tällähetkellä lähteny 11 kiloa :))))))
9. mulla on masennus 
10. Meillä on 5 kissaa kotona
11. olen auttamaton dataaja ja välillä tosi pahasti jumitun koneelle, lisäksi facebook pitää tarkistaa vähintään tunnin välein :D

Sarin kysymykset:

1. Tärkein tavara jonka omistat?
- tällä hetkellä se on mun entisen hoitohevosen Indyn (ks. In memoriam) harja, jonka sattumalta yksi päivä löysin tallin jäänteiden seasta <3


















 2. Mikä oli ensimmäinen lemmikkisi?
- Meidän ihana kissa Milla :) (jos mun 6v kastematolemmikkeja ei lasketa)
voi meidän matamia D:D:D:D:D 

3. Kesä vai talvi? Perustele.
- kesä, sillä silloin voi pukeutua kevyesti, sortseihin ja toppeihin ja hevosia voi uittaa ja muutenki chillailla ja yöt on pidempiä ja on lämmintä :) miljoooona syytä! 
4. Mitä odotat eniten kesälomassa?
- Jos päästäis nyt kavereiden kanssa huttusille maastoesteleirille ja myös entisten luokkalaisten kanssa mökkireissua :) 
5. Lempiruoka?
- ei oikein oo :D no iskän tekemät gourmé ruuat on hyviä :) 
6. Lemppari jäätelömaku?
- näit on monta: suklaa, mansikka, päärynä, minttu, mango ja melkeempä kaikki paitti rommirusina
7. Suosikkiblogisi?
- tällä hetkelle on monta mutta tykkään erityisen paljon blogista my worldeverything is possible ja voitto kotiin. Näiden lisäksi on myös monia muita blogeja jotka on toooooosi hyviä :) 
8. Mikä saa sinut iloiseksi?
- kun jotkut jaksavat piristää kun olen ihan maassa ja aina tallin jälkeen jaksaa hymyillä pisimpään. Myös pienet kehut piristävät päivää (niitä kun kuulee niin harvoin) 
9. Aamu vai ilta?
- en ole aamuihmisiä, joten ehdottomasti ilta (krhm... ei toki näy tämänkin hetkisestä kellonajasta) 
10. Miksi aloit bloggaamaan?
- Koska facessa ei oikein voi kertoa aivan kaikkea, ja olin kuullut monelta miten he bloggaavat. Lisäksi olen aina tykännyt kirjoittamisesta ja on mukavaa kertoa joillekkin päivistään, onnistumisistaan yms, joten miksikäs ei :) 
11. Unelmasi?
- niitä on monta! Yksi on ainakin saada se oma hevonen, ruveta valmentautumaan oikein tosissaan ja kilpailemaan alue tasolla ja päästä siitä vielä ihan huipulle ja opiskella menestykkäästi valmentajaksi asti ja valmentaa ja ohjastaa monia ja eritasoisia nuoria :) ja miksei vanhempiakin :D 

Haastan: SofianNean, (en nyt keksi oikeee muita :DDDDDD) 

Omat kysymykset:

1. Mitä muuta harrastat kuin ratsastusta?
2. Mitä pelkäät?
3. miten päädyit aloittamaan ratsastuksen.
4. Mitä lemmikkejä sinulla on? 
5. kuinka kauan olet blogannut?
6. lempiartisti?
7. missä olet käynyt (ulkomailla)? 
8. lempiblogit?
9. lempihevosrotu?
10. hevonen, joka on merkinnyt sinulle paljon, miksi?
11. mitä kadut eniten? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti