torstai 27. helmikuuta 2014

Puoli vuotta

Meillä on nyt tullut puolivuotta täyteen siitä, kun rupesin Bellalla aktiivisesti treenaamaan. Tämä puolikas vuosi on ollut täynnä onnistumisia ja epäonnistumisia, onneksi enemmän onnistumisia.
Bellalla toki menin paljon myös alussa, kun olin muuttanut Alavudelle. Tykkäsin tosi paljon ponista, mutta omat taidot eivät ilmeisesti vielä riittäneet säpäkän ponin ratsastamiseen samalla lailla kun nyt ja olen tyytyväinen valintaani silloin jatkaa tasaisemmilla hevosilla ja poneilla jonka kautta opin paremmin ratsastamaan.

Alku oli hankala ja ensimmäinen tunti pitkästä aikaa Bellalla oli aikalailla katastroofi. Loppua kohti alkoi paranemaan, mutta kun Hiltsu laittoi mulle monta tuntia peräkkäin Bellan, alkoi työskentely yhtäkkiä sujumaan, ja tässä sitä ollaan. Hiltsu, Susa ja Kati on ollut meille ihan älyttömän suuri apu, eikä me oltaisi tässä pisteessä ilman näitä mahtavia valmentajia, kiitos <3

Puolessa vuodessa, olen saanut hankalalla, säpäkällä, kisa"ongelmaisella" ponilla enemmän ruusukkeita kisoista kuin 10 vuoden aikana missään muualla. Vaikkei kilpaileminen ole se meidän tärkein asia, on minulla kuitenkin jonkin verran kunnianhimoa, nimenomaan tavoitteellisesti eli nostaa tasoa sitä mukaan kun ollaan saatu reenailtua ja ponin riehumisen kisoissa.

Toivottavasti meillä on vielä mooooonta vuotta aikaa olla yhdessä. Ja ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)
tässä pieni yksinkertainen video, johon olen kerännyt klippejä viimeisen puolen vuoden ajalta. Mitään en vaihtaisi pois.

Only now when you´re with me,
 I really know what love is
You make me happy, you make my heart beat faster
you are all I was, alla I am and all I ever want to be
I love you <3 





~Anna

2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana postaus!!
    Mä oon onnellinen että te löysitte toisenne, koska silloin kun mä tapasin bellan mä tiesin, että sillä ponilla on paljon näytettävää mutta jonkun pitää vaan kuoria kaikki se taito esiin. Ja sä onnistuit siinä, sä sait tän pienen tamman tanssimaan. Uskon vilpittömästi, että te pystytte vielä vaikka mihin!
    Onnea yhteisestä taipaleesta♡

    VastaaPoista