perjantai 18. lokakuuta 2013

lifestyle ~ Syyslomareissu Tampereelle

Heiiii :) Teitä lukijoita on tullutkin lisää, mahtavaa :) Nyt vaan ehdotuksia postauksiin, risuja ja ruusuja!
Nyt, ajattelin että koska on loma, tekin saisitte sen kunniaksi pitkästä aikaa lifestyle-postausta ja hevosvapaata tekstiä. Huijasin, Bella on paras! Eivaaan kun nyt ihan tosi, Tampereen reissusta;

Jouduin (raasu) heräämään jo puoli yhdeksältä. Kävin suihkussa ja laitoin hiukset pakkasin loppuun ja lähdettiin meidän ystäväperheen kanssa ajamaan vähän yli 10 kohti Tamperetta.

Matkalla alkoi satamaan lunta....Siiiiis hyi! Ja sade alkoi sakeutua kokoajan.
Oltiin hotellin parkkipaikalla vähän yli 12 ja pidettiin vielä laukut autossa, sillä huoneisiin päästiin vasta 2 jälkeen. Mentiin tässä välissä vohvelibaariin. Se oli tosi ihana pikkuliike, jossa oli suolaisia ja makeita vohveleita esim. vuohenjuustovohvelia tai vastaavasti makeaa jäätelöllä vohvelia.
Minä otin jäätelövohvelin toffeekastikkeella ja minttukaakaon. Molemmat oli superihania! Suosittelen varsinkin tuota minttukaakaota, nam!

Tämän jälkeen lähdettiin käymään hotellilla viemässä laukut huoneisiin ja meillä oli tosi kiva pikkuhuone hotelli Cumuluksessa junaradan vieressä. Siitä oli tosi hyvät etäisyydet kaikkialle, missä käytiin.

Kun oltiin hetki hengähdetty hotellilla, lähdettiin H&M:n kautta megazoneen eli se on sellainen lasersota hommeli ja oli ihan superhauskaa :D sieltä ei valitettavasti ole kuvia, mutta H&M:ltä tarttui aivan ihana toppatakki. Kiukutti vain, kun päästiin megazone-paikalle kun mun kengät oli lumisateen takia aivan litimärät ja jäässä. Käveltiin tosi pitkään ja kengissä oli vielä joku hiertävä kohouma pohjassa, josta tuli tietysti rakko.
Varpaat jäässä lähdettiin sitten taas hotellille ja nyt oltiin vähän pidempään ja ehdin huilata hetken telkkaria katsoen ja laitoin rakkolaastarin ja korjasin meikkiä (lumisade sotki ripsivärit pitkin naamaa).

namnam varvas :3

Käytiin hotellia vastapäätä olevassa ratsukellarissa ennen kun lähdettiin syömään ja siellä oli aivan ihana KL:n huppari, mistä äitikin tykkäsi ja äiti tykkäsi myös niistä samshieldin kypäristä :O Mutta ei niitä valitettavasti (arvattavasti) mukaan tarttunut, mutta ostin itse silikonikumilenkkejä Bellaa varten, sillä nyt alkaa sellane kisarumba (huom. mun näkökulmasta rumba), ja superihana pikeurin otsapannan... voiko sitä sanoa otsapannaksi? siiis omaan päähän sellainen paksu panta joka peitää korvat :D

Koska varpaat oli iha lits ja kengät sano et läts niin lähdettiin edeltä äitin kanssa käymään kenkäkaupassa ja kenkäkauppa reposta löytyi tosi ihanat saappaat. Suosittelen paikkaa niille, jotka pääsee Tampereelle. Tosi hyvä asiakaspalvelu ja hyvä kenkävalikoima julmetuista piikkikoroista mukavan neutraaleihin perusnilkkureihin.
Lähdettiin sitten partiokaupan, jossa käytiin varvaslämmittimiä katselemassa, kautta ravintola Bella Romaan, italialaiseen ravintolaan. Tilasin oman pitsan johon tuli tonnikalaa, mozzarellaa, ananasta ja pestoa ja oli tosi hyvää ja pohja aivan ihanan pehmeä ja paksu.

kuva ei tee pizzalle oikeutta, sillä näyttää tässä lehmän kakalle, mutta oli tosi hyvännäköinen ja makuinen!

Tämän jälkeen lähdettiin hotellille ja käveltiin yhden sillan yli, johon oli kiinnitetty lukkoja rakkaudenmerkiksi.

Sitten hotellille päästyä lysähdin sänkyyn katsomaan "kaksi julkkista, yhdet häät" jossa oli hääsuunnitelijana Niko Saarinen, nevahöööd :3 Siinä äitin kanssa mässäiltiin ja katsottiin telkkarii ja sit nukkumaan.

Aamulla herättiin puoli yhdeksältä ja aamusuihkuun, vaatteet päälle ja hiukset harakanpesänä ja naama unisena syömään aamupalaa. Kun oli saanut murua rinnan alle ja kahvia naamariin, lähdin valmistautumaan ja laittamaan hiukset.
Kun olimme valmiita, lähdimme shoppailemaan. Pikkupojat heitimme katsomaan leffateatteriin Smurffit 2 ja me painuttiin vaateliikkeiden syövereihin. Käveltiin varmaan maratoonin verran ja mukaan tarttui ihania villapaitoja ja kävin maistamassa jäätelökahvia ja ai että oli hyvää!

Päivän asu:
Takki: H&M 39,95e
Panta: Pikeur 19,95e
Saappaat: kenkäkauppa repo 85e
Laukku: burberry, saatu
Huivi: burberry, saatu

Kun oli shoppailut shoppailtu lähdettiin syömään American Dinneriin. Matkalla räpsin vähän kuvia ja ruoan jälkeen lähdettiin ajamaan kotia kohti. Kotona oltiiin aivan puhki ja väsyttäää, mutta enhän mä vielä nukkumaan mene, vaan tästä lähden Netelle kattomaan fast & furious 6 :)

käytiin katsomassa mun lapsuudenkotia :)
 shoppailun tuloksia :D
 H&M 39,95e
 Ginatricot vyö 9,95e
 silikonikuminauhoja, Ratsukellari 2,70e
 ginatricot: neule n.15e
 Ratsukellari: pikeur panta 19,95e
kenkäkauppa repo: nahkasaappaat 85e
~Anna

1. hei coool mäki olin justii tampereella shoppailemassa pari päivää sitten :D! mutta tosi kiva tää lifestyle-postaus näin vaihteeksi:)

2. Vitsi ku oisin päässy sinne teijän mukaan :/ suaatanan Salpaus ku pitää lomat väärään aikaan...

1. niii-i! perkaman paska >:((( mut nyt kyl tuuuuuuut hubertukseeen :3

2. ihan pakko päästä :D ja näin btw f&f 6 on ihan superrrrr <3<3<3<3<3 ens vuon tuleeki sit jo 7 :3 mun elämä on pelastettu koska nopeita autoja ja lihaksikkaita miehiä ku ei niitä täällä suomessa oikeen oon ;)