lauantai 26. lokakuuta 2013

Ajatuksia + hubertusjuhla ja huominen kettujahti



Aika hiljaa eteenpäin soljuu
maisemat aikojen virroilla vaihtuu
sydän uutta toivoa löytää
silti muistot yhä mielen täyttää
kuva haalenee aikojen saatteissa
rakkain silti mukana aina on muistoissa  

2 vuotta ja 1kk

Viimeaikoina oon (taas) ajatellut liikaa. Joskus se ei ole hyväksi, sillä olen tajunnut kuinka hajalla olen ollut jo pitkään. Ehkä se ei suoraan johdu 2011 tapahtumista, mutta niistä se sai alkunsa. Ei ole päivääkään jolloin en miettisi ja ikävöisi kahta rakkainta,joista aika jätti aivan liian aikaisin. Tuska on jotain sanoinkuvamaatonta ja kun iltaisin ikävä iskee, se tekee sen hyökyaallon lailla ja murskaa alleen kaiken muun. Vaikka taphtuneesta on jo kaksi vuotta, ei tuska ole lähtenyt minnekkään, kuten aluksi luulin sen helpottavan. Huomasin että se vain piilottelee jossain lukkojen takana ja heti kun en jaksa pitää sitä lukkoa kiinni, se murtautuu sisään...
Miten on mahdollista, että vieläkin se sattuu niin paljon? 
Entä kaikki muu tähän? Tuntuu kuin ei olisi enää ketään, sillä ystävät jättäneet yksin... kukaan ei purista totuutta ulos, kun sanon et kaikki on hyvin... Enkä tällä mitään sääliä kerjää tai vaadi ketään nyt tulemaan tivamaan mikä minulla on ja lohduttelemaan, sillä se ei ole tarkoitukseni. Tarkoitukseni tässä on sanoa, että minun ympärillä on tainnut olla vääriä ihmisiä... ei, vaan ihmisiä jotka ovat muuttuneet minulle vääriksi. Vieraiksi. 
Roska joka voidaan vain lakaista syrjään, se jota kysytään vasta kun muut ovat jossain muualla. Miksei minulla ole ketään, jolle olen oikeasti tärkeä ja kaivattu. Ehkä mut on vaan tarkoitettu tälläiseksi ylimääräiseksi. Varakappaleeksi. Ei kukaan näe totuutta, vaikka hiukan avautuisinkin heille huolistani, sillä se on vain murto-osa oikeasta taakasta jota kannan. Taakka jonka piilotan ja kannan aivan yksinään. Miettinyt vain että mikä minussa on vikana, kun taakka vain kasvaa ja kasvaa, eikä ole ketään kenen kanssa sitä jakaa. 
Ajatukset menee vain solmuun enkä saa kaikkia ajatuksia tekstille, sillä ajatuksia on todella vaikea pukea sanoiksi. 
Se niistä ajatuksista, olin tänään tekemässä aamutallia eli ihan perus talliduunia ja pääsin kotiin siinä neljän kieppeillä ja kävin suihkussa, laitoin meikit ja hiukset ja vaatteet. Lähdin siitä sitten hubertusjuhlaan ja siellä oli ruokaa, palkitsemisia ja aikaa jutella. Minulla ainakin oli hauskaa. Siellä myös esiteltiin meidät, eli vuoden 2013 lucia ehdokkaat. Eli minut oli pyydetty yhdeksi lucia ehdokkaaksi ja myyn sitten alavuden alueella arpoja joista voi voittaa arvonnassa huikeita palkintoja ja samalla äänestetään omaa suosikkia meistä ehdokkaista :) Arpa maksaa 2 e, ei muuta kuin osallistumaan ja äänestämään tallin luciaa :) 


Arvoimme myös huomiseen kettujahtiin hevoset ja pikkuinen Selma-tyttö onnettarena arpoi mulle Ilaron. Mulle tuttu hevonen, joten ei mukavin mielin lähden huomenna ketunpyyntiin :) Lisää siitä sitten huomenissa :) 

~Anna

3 kommenttia:

  1. voi kun voisin joillain taikasanoilla parantaa sun oloa tällä turhalla kommentilla :C tiedän tuon tunteen mistä kirjoitat, mutta voin vaan kuvitella miten vaikeaa sulla mahtaa olla. En ikinä toivoisi kenellekkään tuollaista oloa ja elämänlaatua, en edes pahimmalle vihamiehelleni!
    Mutta sen voin silti sanoa että aina kun jos tuntuu ettei oo enää ketään muuta, tuu purkamaan meidän bfn chattiboksiin, mä jaksan aina ja yritän parhaani mukaan tajuta sun tilannetta ja olla tukena♥

    ps. mun mielestä sä olisit kyllä huippu lucia koska oot niin valtavan kaunis noine vaaleine kiharoines ja valloittavine hymyines!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Iina ❤ Tää Ny on ollu vähä tälläst vuoristorataa, mut ainaski pystyy arvostamaan niitä pieniäkin onnen hetkiä :) ja must on niiiiin ihanaa et mä pystyn tulla aina sulle puhuu ku siltä tuntuu ❤ voi kiitosta :3

      Poista
    2. hups, siis fbn chattiboksiin* :D

      Poista