sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Megasupermahtavat kisat!

Varoitus, luvassa on ylipositiivinen ylistyspostaus ;)

Perjantaina kävin hakemassa hius ja hipiästä arvonnassa voittamani palkinnot :) nyt hiuksia hemmotellaan <3








Lauantaina tosiaan olin töissä, eikä minusta tullut luciaa, joten illalla vain rojahdin sänkyyn väsyneenä. Pitkä päivä oli tallilla ollut joten en millään jaksanut mennä kulkueeseen, kun ei minua siellä tarvittu, ja olin taluttamassa ainoana tallityttönä (muut oli vanhempia) että minun apu tuli kyllä tarpeeseen seillä :)

Sunnuntaina sain nukkua pidempään ja lähdin puoli 10 aikaan tallille. Hetken siellä rupattelin muiden kanssa ja menin pesemään varusteita. Hain varttia yli 11 Bellan tarhasta ja aloin laittamaan sille nutturoita. Ekaa kertaa tein ihan ite kokonaan ja niistä tuli ihan mukiinmenevät. Pysyipä ainakin kasassa koko päivän :)

Kamat päälle ja loimi selkään ja menin katsomaan ekan verkkaryhmän suorituksia. Kolmannen alkaessa verkata, hain Bellan ja menin kävelemään kentälle. Sonja mua siinä autteli selkään ja kun oli meidän vuoro mennä veryttelemään, Sonja talutti meidät kerran sen päädyn ohi ja siitä taisi olla hyötyä, kun se oli paljon parempi kuin viime kisoissa.
Pari kertaa verkassa poni rupes oikeen kunnolla riekkumaan ja keula kohosikin yllättävän korkealle. Onneksi teki sen vain muutamia kertoja ja meni muuten ihan nätisti mitä nyt välillä jäi kyyläämään C-päätyä.
C:n rata meni tosi kivasti :) Olin tosi tyytyväinen kun poni meni tosi hyvin päätyyn ja oli muutenkin superhyvä! Siinä sitten vähän alaleuka loksahti kun kuulutettiin palkintojenjakoon kakkosina :O
prosentteja tuli 60,455% ja oltiin siis 2/8



Olin B-merkin ekassa verkkaryhmässä ja aloitettiin suoraa verkkaamaan. Bella tuntui ihan hyvältä ja rata meni mun mielestä aika hyvin paria jännittymistä lukuunottamatta. Bella vaihtoi ekalla laukkalävistäjällä etupään laukan :D vähän oli hassua lukea paperista että "vaihtaa" Mutta rata meni tosi hyvin ja keskilaukka oli AIVAN MIELETTÖMMÄN HYVÄ! saatiin siitä 8 :)



En meinannu uskoa kun Riikka tuli sanomaan että että sain 63%. Ja sit kun sain paperin niin Senja sano et sijotuin. Siinä vaiheessa Alaleuka oli nilkoissa. Olin vienyt Bellan jo sisään syömään joten menin palkintojenjakoon ilman hevosta. Oltiin 4/13 ja ihan sika hyviä ratsukoita ohitettiin mikä löi mut ihan ällikällä!  Olin niiiin onnellinen kun ponin kanssa kokoajan edistytään! :)
sit viel video ja pieni kuvapläjäys :)





ihana afrokihara ku otettiin sykeröt pois :3 + ihana sonja X)))









hahahaha tää on niii ihana XD Heidi aiheutti vatsalihastreenin ja naurukuoleman tällä kuvalla XD Kiitti Heidi :3 

Sain vielä lahjoja kisojen jälkeen kun eräs nainen oli sponssannut kaikille lucia-ehdokkaille lahjat :) 
ihania vartalonhoitotuotteita :) 






Ihanaa kun ensiviikon keskiviikkona pitkästä aikaa Susan valmennus <3 Ja torstaina pitäisi hypätä :) Ajotuntejakin autokoulusta pitäisi alkaa varailla.
~Anna

2 kommenttia:

  1. voii te ootte kyllä niiiin mahtavia, ihan sikahienosti näytitte menevän ja upeesti pärjäsitte! :)

    VastaaPoista