perjantai 26. syyskuuta 2014

Muutoksia

Hei! Nyt on käynyt niin, että lukio on virallisesti pilannut mun elämän!
Ei nyt sentään ihan. Mutta koska mun lukujärjestys on mitä on, joudun lopettamaan keskiviikon valmennukset. Toinen osasyy on raha, jokatoinen keskiviikko olisi Katin estevalmennus, mutta mulla ei ole enää rahaa käydä siellä, eikä muita valmennustunteja ole mun aikatauluun sopivia, alan käymään tiistaisin normaaleilla tunneilla. Sinänsä tämä ei hirveää muutosta välttämättä aiheuta, mutta kuvia saan nyt entistä harvemmin, jos ollenkaan, mikä voi aiheuttaa hiljaiseloa täällä, sillä kuvattomia postauksia en tykkää tehdä. Toivottavasti saisin jonkun joskus tulemaan kuvaamaan. Lisäksi talvi tekee tuloaan joten maneesikausi alkaa joten ne kuvat, jotka joskus mahdan saada, eivät odotettavasti ole kovin kummoisia, ellen saa jonkun kamera-ihmisen säätämään asetukset oikein :D

Mutta se valittamisesta, keskiviikkona ei siis ollut mulla valmennusta, mutta torstaina mulla oli normaali koulutunti. Pääsin pienen ponin pylleröisen (Bellan) kyytiin ja siellä aina unohtuu kaikki murheet <3 Toi poni vaan piristää mua ja saa aina kaikki rahahuolet ja muut kurjat asiat unohtumaan. Normaalin verryttelyn jälkeen aloimme tehdä kolmikaarista kiemurauraa johon lisäsimme ensimmäiselle ja viimeiselle kaarelle väistöä kaarta pitkin. Bella toimi tässä aika hyvin ja tuli hetkittäin tosi tasaiselle tuntumalle. Pian aloimme työskentelemään ravissa eikä Bella tuntunut hullummalta. Viimeksi taisin olla ponin selässä kisoissa, joten siitäkin on jo aikaa. Hain lähinnä tasaista tuntumaa ja aktiivisuutta takajalkoihin. Oikeaan kierrokseen väistöpätkät ei tulleet yhtään hullummin ravissa, mutta vasen kierros tuotti taas hieman hankaluuksia, mutta tuli tosi hyviä pätkiä. Lopuksi teimme kaarella myös laukkatehtävää. Tässä mun piti keskittyä siihen että Bella laukkaisi aktiivisemmin takajaloilla. Tässä tuli myös tosi hyviä pätkiä, mutta laukkaan pitäisi saada enemmän voimaa, jotta saisin koottua ponin laukkaa niin, että se jaksaa yhä polkea aktiivisesti takaa, mutta ponin lihaksisto ei vielä ole siihen täysin valmis, joten ei muuta kuin reeniä reeniä :)
Oli niin ihanaa päästä rakkaan ponin selkään kamalan viikon jälkeen, en tiedä mitään parempaa keinoa pahaan oloon <3


Maailma näyttää paremmalta tän korvaparin välistä <3 



Pahoittelen kuvien laatua ja vähyyttä. Toivottavasti saisin jonkun tiistaille kuvaamaan :) Täällä jännitetään muuten YO-kokeiden tuloksia! Tällähetkellä tiedän että enkku on todennäköisesti lähdössä A:na (mitään muuta en odottanutkaan, pääasia kunhan läpi menis) eli vähän niinkuin normiarvosanoissa "5" ja YTL:n (Ylioppilaslautakunta, jossa tehdään yo-kokeiden viimeiset ja viralliset arvosanapäätökset) vastaus tulee sitten marraskuussa, toivottavasti pysyisi A:na.
Terveystiedon tulokset saadaan maanantaina ja niistäkin viralliset tulokset saadaan sitten marraskuussa. Jännittää! Myös mun kehityspostaus tulossa piakkoin, kunhan saan sen tehtyä :)
~Anna

5 kommenttia:

  1. Äh, tämmöset jutut on kyllä aina harmillisia :( noo, jos se siitä taas sitten, pääasia että teet edes silloin tällöin postauksia, näitä kun on niin mukava lueskella! :)

    Mä jännitän ihan pissat housussa että menikö mulla matikan kirjotukset läpi, toivottavasti ytl on armollinen D:

    Ihania Bella-kuvia, ootte te vaan niin hieno pari! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä vaaaan! :( ja onneks sit helmikuussa abiristeilyn jälkeen ku alkaa lukuloma :) toivotaan! ;) mä ootan vielä jännityksellä terveysitetooo :D jaiks! Kiitos ihana <3

      Poista
  2. Kiva postaus! Mäkin odottelen yo tuloksia.. jokseenkin kyllä kauhistuttaa kun mun kaikki enkun pisteet ei vielä oo tullu, mutta pahasti näyttää siltä että on aika rajoilla että pääsenkö edes läpi! Onneksi tänään vihdoin saatiin kirjotukset päätökseen tältä syksyltä, niin voi hetken taas hengähtää.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojooo, mulla kans aika nippanappa et pääsenkö enkun läpi, koska meidän opettaja sano et se painottaa esseessä enemmän sisältöön kun kirjotusvirheisiin yms. ja toinen opettaja olis antanu vähemmän pisteitä, joten ku se lähtee YTL:n, pisteet tulee laskemaan ja tällähetkellä mulla olis 130 pistettä ja läpipääsyraja on 121 että vähä rimaa hipoen mennään ja saa jännittää ihan marraskuuhun asti! tsemppiä sulle kirjotuksiin keväälle :)

      Poista
  3. Oii! Niin ihana pari! Mäkin muuten käyn alavudella ratsastamassa:) Ja tuntuu että kun aloit ratsastaa Bellalla, niin siitä on tullu paljon kivempi ratsastaa.

    VastaaPoista