lauantai 10. marraskuuta 2012

Wii Bedazzled son

Eli ihan ensimmäisenä IIIIIIIIHANAAA!!! viimein ja viiiiiimein löysin minulle sopivan valmennushevosen. Bella oli ihana, mutta vaikka sillä oli kiva hypätä, minua tosiasiassa pelotti hypätä sillä. Wipellä pystyin itse rentoutua ja uskalsin oikeasti hypätä. Ensi kerralla mennään sitten vähän isompaa ku mäki vihdoin uskallan hypätä kunnolla.
Eli menin keskiviikon estevalkussa Wipellä ja minua jännitti ihan hirveästi kun en ennen ollut mennyt ponilla, mutta osottautui ihan super kivaksi. Ekojen hyppyjen jälkeen aloin rentoutua itse ja luotin 100% poniin, ettei se tee mitään typeryyksiä, ja niinhän se on että ruunasta tuli minulle uusi valkkuponi ja uusi rakas :) aivan huippua! Ponilla oli uskomattoman pehmeä hyppy ja askellajit. Ensi viikolla menen  aikavarmaan kouluvalkunkin Wipellä <3 tässä hyppykooste tunnilta :)
Torstaina oli sitten taas koulutunti ja menin bellalla ja poni oli ihan ok. Oli vähän jännittyneempi kuin viime viikolla, muuta tuli aika kivoja pätkiä :) videoit on mut en nyt vielä jaksa laittaa niit tänne :D tiiän oon laiska mut kello on jo puol ykstoista ja en jaksa enää pitkittää tätä postausta enempää :D Mut oon taas saanu uusia lukijoita, tosi hienoa, kiitos :) kertokaa mielipiteitä ja ehdotuksiä, postuakseen tai johonkin muuhun :)
se "ratsastushistoriani"-juttu on sen verran edistynyt, että kuvia haetaan :) kolmelta eri ihmiseltä pitää hankkia kuvia ympäri suomea :D mutta toivottavasti saan sen piakkoin valmiiksi :) teen aikavarmaan sille oman sivun tänne blokiin :)
~Anna~

8 kommenttia:

  1. Jee! :) Tee joku omat ratsastusvarusteeni postaus tai iha normi videopostaus (tallilta, my day, yms.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu varustepostausta onkin pyydetty joten sen voisin tehdä ensiviikolla :)päiväni tallilla-postaus tulee sitten varmaan torstailta kun saan varmasti kuvaajan :)

      Poista
  2. Saanko mä kunnian olla The kuvaaja?? ;D Mä oon nii hyväki siinä. Teekkö siis maanantaina vai torstaina ton päiväni tallilla-postauksen tai semmoisen??
    Ja hyvä postus tämä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. allu saat kunnian olla :D voitas just maanantain niiku sovittii :D ja sit torstainki ;D kiitos :)

      Poista
  3. Juuu... ;D Pitäää sillo maanantaina sit puhuu siit elokuvii menostaki. :D

    VastaaPoista
  4. hienosti meette wipen kanssa ! :) voi että ku ois itekki vielä joskus kiva hypätä sillä, se oli ihan super :c ja jeee kiva kuulla että ratsastushistoriaposti edistyyyy <:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Iina :)) se on tosi kiva eikä mua pelota enää yhtään... ainakaan sen seläs ;) ja jooo kaivellaan tossa viikonloppuna äitin kans valokuva-albumeita jos sielt löytyis jotain aarteit ja kaverin pitäis laittaa kohtapuolin tulee toisii kuvia ja vielä mummolta (toiselta jolla en asu) pari kuvaa :)

      Poista