tiistai 13. marraskuuta 2012

ASIAAA!!

Hei rakkaat lukijat :) teitä on taas tullut pari lisää, ihan huikeeta :) toivottavasti postaukset yms ovat olleet mieleen :) elikkäs kerron nyt vähän tulevista videoista ja postauksista.
!!!!!Ensinäkin äänestys: haluatteko "ratsastushistoriani" videolla, josta näytän kuvia ja mahdollisesti videoita (jos löytyy) ja kerron puheella taustalla kaikenlaista, VAI tekstilla ja kuvilla?
ja lisäksi varustepostaus on paria varustetta ja videon tekemistä vaille valmis :)))
Ja sitten vähän murheellisempiin asioihin. Elikkäs nyt on alle kuukausi siihen, kun Pallon kuolemasta on tullut vuosi. Joten ajattelin tehdä tälle minulle rakkaimmalle ja tärkeimmälle ja maailman parhaimmalle hevoselle arvoisensa muistovideo. Toivon että onnistuisin siinä mahdollisimman hyvin. Joten joku joka tietää hyviä videonmuokkaus ohjelmia, ilmoittaisitko minulle jotain hyvää, joka mahdollisesti olisi ilmainen :D
olen päättänyt astua mukavuusalueeni yli ja esiintyä itsekin videolla. Jos saan videon tehtyä, niinkuin olen ajatellut ja suunnitellut, siitä tulee mielestäni kaunis ja herkkä jonka toivottavasti saan kuvastamaan hirmuista kaipuutani ihaninta hevosta kohtaan <3
Tässä minä ja pallo, kun ensikerran neidillä menin <3

2 kommenttia:

  1. mun mielestä kumpikin idea kuulostaa kivalta tuosta historiasta, tee miten itse tykkäät mieluisemmin ! (: mutta jos teet videona niin youtubessa käyttäjä MaraZilla on tehnyt "ratsastushistoriani" tai jonkun vastaavan videon joten suosittelen kysymään häneltä että haittaako jos teet samantyylisen videon :---)

    VastaaPoista