sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Uusi ulkoasu

Kuten varmaan huomaatte, olen saanut ulkoasun remontin valmiiksi.
Kiitos bannerista Jenni! :) Ja pääsi tämäkin blondi käyttämään harmaita aivosolujaan ja itse ulkoasua muuten muoksin. En ole siis tätä ennen tehnyt (joojooo oon blondi) joten, miten on rakkaat lukijat? Onko ulkoasu hyvä? Ehdotelkaa ja antakaa mielipiteitä jotta ulkoasu olisi kaikille mieluinen :) Nakkisormi täältä ruudun takaa yrittää pysyä kärryillä ;)

ps. enää ei olla kaukana ARVONNASTA, joten kipikapi lukijoiksi ;)
~Anna~

5 kommenttia:

  1. mun mielestä tää on ainakin tosi kiva koska tykkään lämpimistä sävyistä + banneri on taitavasti tehty ja se on tarpeeksi yksinkertainen mun makuun :) ! mutta jos mun pitäisi jotain muuttaa, niin vaihtaisin linkkien värin sopimaan taustaan, eli johonkin oranssin tai ruskean sävyyn :) (joo oon tarkka pikkuasioista :--D)

    niin ja hei sitä mun on pitänyt sanoa mutta on aina unohtunut, että ota jooko kommenteista sanavahvistus pois niin on paljon mukavempi kommentoida ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti Iina :) jooo viilailen vielä näitä yksityiskohtii ;) mä yritän XDD

      Poista