maanantai 8. heinäkuuta 2013

Listen to your heart

on vähän sekava olo. Tiedän, nämä viimeaikaiset postaukset ovat kaikki olleet vähän tällaisia "masis-feeling" ja joitakin se voi alkaa ärsyttää, mutta mun on pakko purkaa tätä jonnekkin.
Paskaa lentänyt niskaan niin paljon. Miten jotkut ihmiset voivat olla niin ilkeitä ja narsistisia. Mikä siinä on että pitää lytätä toista tunteakseen itsensä paremmaksi? Mikä siinä on niin vaikeata olla iloinen jonkun puolesta tai kannustaa? Ei, pitää kateellisena olla heti huomauttelemassa pienimmistäkin virheistä ja arvostelemalla mm. pukeutumista, ratsastusta, ulkonäköä.

Eniten ahdistaa se, että kun ihmiset haukkuvat mun ulkonäköä, sillä se on mulle arka paikka, sillä mua ollaan kiusattu sen takia ihan esikoulusta asti... Kukaan ei ymmärrä miten se muhun koskee, sillä en voi ulkonäölleni mitään... Näiden puheiden takia oon tosi epävarma ja tämän takia kärsin myös paniikkihäiriöstä, jonka takia on kidutusta olla julkisilla paikoilla. Tämän takia pakenen mielummin tallille, jossa luulin voivani olla osa porukkaa.... mutta miten on mahdollista että asiat ovat pahentuneet? Ulkonäköäni pilkataan myös talleilla ja lisäksi haukutaan ratsastusta ja arvostellaan kokoajan.
Joo, tiedän etten ole kaunis enkä täydellinen, mutta hei, kuka on? Mulle on kyllä vihjailtu kauneusleikkauksista........ anteeks vaan, mutta en ole täällä miellyttämässä heitä enkä tästä syystä lähde itseäni leikkelemään. On kyllä yksi leikkaus käynyt mielessä ja sinne mielelläni voisin mennäkkin, mutta koska "kasvoni eivät ole vielä muotautuneet lopullisesti" en voi vielä mennä. Enkä todellakaan halua tehdä sitä miellyttääkseni muiden perseitä!



"Se sahaa hevoset muotoon" on minun ratsastuksestani yleisin kommentti. Hei ihan tosi porukka, toi on tosi säälittävä ja vanha juttu! Vaikka itse tiedän ettei se ole totta (olen tätä myös opettajaltani kysynyt) yritän olla välittämästä siitä, mutta se sattuu silti.
 Tuntuu että kaikki mitä teen on jotenkin väärin. En voi mennä minnekkään ilman että olen jonkun "tiellä".
Onneksi on joitakin ihmisiä, jotka puolustavat mua ja ovat tukena, aina kun tarvitaan. Tällaisille ihmisille on ihanaa olla tukena ja apuna! Lisäksi te lukijat ja blogini anonyymit katselijat olette olleet ihanan myönteisiä tähän mennessä, eikä kukaan ole tullut haukkumaan :) Rakentavaa kritiikkiä on tullut ja se tuntuu oikeasti hyvältä!
Onneksi on eräs jonka vuoksi jaksaisin käydä läpi vaikka mitä <3 Onni on törmätä tällaisiin poneihin, Wippe <3
kiitos kun jaksatte kuunnella mun purkauksia!
~Anna~

8 kommenttia:

  1. Jos siellä teidän tallillakin on noin huono ilmapiiri, kannattaisiko vaihtaa toiselle tallille? :) Ei tuollaista kannata kuunnella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tallilla on muuten superhyvä ilmapiiri, mutta tällähetkellä siellä on ainakin yksi joka vihaa mua vaikka oon aina tosi ystävällinen hänelle. Nämä muut ovat yleensä muilta talleilta, jonka takia en niissä paikoissa enää viihdy niin paljoa :/

      Poista
  2. Harmi kun jotkut ihmiset osaavat olla niin....
    Minusta sinulla on ihanat kasvonpiirteet ja hiuksiasi olen ihaillut aina!
    Muutenkin vaikutat mukavalta. Niin ja Wippe on kyllä ihan luotto poni.

    VastaaPoista
  3. kiusaaminen on mielestäni typerin tapa pönkittää itseänsä muiden silmissä -.- harmi vain se kyllä tuntuu olevan TODELLA yleinen tapa tietyn ikäisten tyttöporukoiden keskuudessa.... todella kurja juttu jos joudut kokea kiusaamista jo tallilla asti :( yritä vaan pitää mielessä, että kateus on yleinen syy paskanpuhumiseen ! todennäköisesti ne, jotka sun ratsastusta haukkuvat ovat vain kateellisia ;) mutta hei, jos siellä tallilla haukkuminen yltyy oikein pahaksi, eikö sun kannattaisi sanoa siitä vaikka esimerkiksi hiltsulle? koska mielestäni ratsastuksen pitäisi olla hauska harrastus kaikille ja varma tapa "paeta" arkielämän paineita !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot niiiiiiin oikeessa! ja jooo oon nyt tosi pitkään miettinyt että pitää puhua siitä hiltsun kanssa, sillä se alkaa ottaa jo kovasti voimille... onneksi kohta leiri ja ajattelin siellä sitten puhua Hiltsun kanssa :)

      Poista
  4. Jotkut ihmiset osaaa olla niin... Aika varmasti sun ratsastusta haukkuvat on kateellisia! Ja sitä paitsi oot kaunis ja sulla on tosi kiva tukka! Tiedän että tuo arvostelu tuntuu pahalta,kokemusta on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos suski :) se on kyllä kurjaa kun toisia arvostellaan!

      Poista