maanantai 10. joulukuuta 2012

moikkuli moikkuliii :)

Olin viime viikon vähän pidemmällä viikonlopulla, sillä keskiviikon valmennus oli peruttu, torstaina oli vapaata kun oli itsenäisyyspäivä ja perjantaina oli kotipaikkakunnalla ihotautilääkärille aika. Keskiviikkona tosiaan oli valmennus peruttu liian kireän pakkasen takia, joten lähdin (vähän kiireessä) kotiin. Matka meni hyvin kun olin koko matkan niin, ettei vieressäni ollut ketään, joten lekottelin koko matkan pitkin pituuttani hyvää kirjaa lukiessa :) Kotona menin vielä kaverin kanssa ulos, vaikka kello olikin jo aika paljon. Sitten torstain olin itseasiassa melkein koko päivän sisällä yksin, mistä seurasikin pääkipu :S illalla Nette tuli meille yöksi ja valvottiin tooosi myöhään. Ehkä johonkin neljään asti ja aamulla oltiin jo lähdössä yhdeksän aikoihin, minä menin lääkäriin ja Nette lähti koeratsastamaan yhtä heppaa :) No, sieltä lääkäristä kun tultiin, lähdin Nean kanssa tallille ja puuhailtiin vähän aikaa Catan (Nean welshponi-varsan) kanssa ja otettiin vähän kuvia. Sen jälkeen lagattiinkin kahviossa ja katottiin kun Nella hyppäsi Chaletolla. Hurja Mule ^.^ Myöhemmin kuuden aikaan minulla oli irtotunti ja menin Venlalla. Venla oli aluksi superkiva ja tuli ajoittain kivasti pyöreäksi ja tehtiin sitten tunnilla pohkeenväistöjä, ja poni oli tooosi hieno :) No laukassa tulikin sitten sellainen ongelma nimeltään pukitus.... Melkein joka nostossa Venla pukitti ja minua jo alkoi ärsyttää... Venla pukitteli siksi, etten istunut tarpeeksi tiiviisti ja joskus nojasin liikaa eteen... Noooo kuulemma se on alkanut tehdä sitä useammin mutta muuten oli kyllä kiva tunti. No sitten lagasin taas kahviossa, kunnes Jennin ja Neten valkku päättyi ja päästiin lähtemään kotiin n. kello 23.15... kyllä noin myöhään....
No lauantaina sitten aikainen herätys ja yhdeksän maissa tallille takaisin :D minulla oli taas irtotunti, ja olin tullut Neten tilalle kun Nette edellisenä päivänä sairastui :( Noooo ei se mua haitannu XD Menin Hintellä ja se ei ikinä oo menny näin hyvin tällänen torvi seläs :D:D:D: Siis oli vieläkin vähän kiirellinen, mutta tällä kertaa vähemmän ja Hinte oli tosi rento. Paitsi vastalaukoissa, joista kuumui tosi paljon :D Mutta päällimmäiseksi poni oli niiiiiin hieno <3 Loppu tunnista alkoi oikein kunnolla myödätä niskasta ja kulkea muodossa. Hieno Hintula <3  No sitten kun tulin kotiin, lähdettiin äitin kanssa etsimään mekkoa puurojuhlaan ja löydettiiin tooosi kiva mekko ja aivan ihania koruja ja ihanat kengät <3 Kuvii sit puurojuhlan jälkeen ;) Illalla menin vielä kaverin kanssa ulos ja sen jälkeen tein epäonnistumisvideon :D en oo ikinä sellasta tehny eikä mulla oo ku movie maker ja jälki on sen mukasta, mut ite ainaki tykkään kattella myös semmosii "tehostamattomia" videoita :) Laittakaa mielipidettä yms videosta :) 

Nooo sitten sunnuntaina takasin pohjanmaalle ja seuraavat kaksi viikkoa ovat yhtä hulabaloota!!! puurojuhla lähestyy, mutta niin lähestyy koeviikkokin ja kaikki pitää saada valmiiksi kokeisiin luvun ohella ja kiirettä pukkaa, mutta sen jälkeen on ihana huokaista helpotuksesta ja päästä joululomalle <3 
Viime viikonlppun lauantaina tuli tasan vuosi siitä kun Pallo laukkasi vihreimmille laitumille, ja sunnuntaina tuli vuosi siitä, kun kuulin asiasta.... Suru pistää vieläkin sydäntä ja minulla on niin kova ikävä rakkaan valkoisen enkelipalloni luokse <3 Rest in peace sweetheart <3 





ehdittiin kokea niin paljon, näinkin lyhyessä ajassa, ja kulta, mä näin kaiken mihin tää ois kulkenu, ellei kohtalo ois toisin määränny <3 Nuku rauhassa rakkaimpani, You´ll always be the right one for me <3 

2 kommenttia: