maanantai 3. joulukuuta 2012

Koulukisat 25.11.2012

Eli tuolloin oli Alavuden ratsastuskoululla seurakoulukisat ja osallistuin tosiaan Wipellä ja poni oli niiiiiin hieno <3 joku ihme sinkasu tuli maneesin läpi lähtömerkistä, mutta rauhottuis siitä tos hienosti <3 Super poni ja rata tuntu hyvält ja harjoittelu asenteella ja kokemusta hakemassa olin näissä kisoissa kun ne oli mun ekat seurakoulukisat :) No sit toine hyyppä meni Wipel ja sit katteltiin ratoja kaikes rauhas ja olin just juomas kahvia ku palkintojen jakoon kuulutettiin ihmisia ja kahvit suorastaaa räiskähti mun suusta kun kuulin oman nimeni :O Oltiin siis neljänsiä ja sain ruusukkeen ja iho-ja haavavoide tuubin. Olin iha äimän käkenä ja menin sitten kunniakierroksen ilman hevosta, kun se oli jo ehditty laittaa pois, enkä TODELLAKAAN ollut varustautunut että sijottuisit :O prosentteja saimme tasan 60. Olen niiiiiiiiiin ylpeä ponista ja nyt alkaa sitten kunnon reenaaminen ja ehkäpä aktiivinen kisaaminen ;) tässä vielä video :)

(C) Aliina Suoyrjö eli Allu :) 

2 kommenttia:

  1. Onnee nyt vielä kerran!!! ;) KErranki sä laitoit mun kuvaamaks ton jutun :DD

    VastaaPoista