tiistai 4. joulukuuta 2012

Menneisyys...

Olen tänään miettinyt paljon kaikkea vuosien takaa... kaikkia joita kaipaan, kaikkia jotka haluaisin viereeni... mutta menneisyys voi olla myös kipeä asia, kuten minulle on. Kaipaan kovasti parasta ystävääni, jonka kanssa meille tuli riita, jonka syytä en edes enää muista... haluaisin sopia hänen kanssaan ja olla taas ystäviä, mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia ja hän kuulemma vihaa minua... kaipaan häntä niin kovasit, sillä tiedän että hän on mahtityyppi ja minulla on niiin kova ikävä meidän yhteisiä hetkiä.... :(
Kaipaan rakkaita heppaystäviäni jotka laukkasivat vihreimmille niityille vieden suuren joukon sydämiään mukana :´( Kotimäen Radiant "Indy" <3 San Diego " Santtu", Pretty Boy "Paavo", Mr. President "Ralli", Wander "Taisto", Gydros Cariad "Sissi", Gydros Lucky charm "Assi", Esther "Essi", Poldi "Pauli", Wikners Dandelion "Koda", Demon II "Nasu" ja yksi rakkaimmista Pallo <3 ikävä on sanoinkuvaamaton eikä se lähde sydämestä koskaan... nukkukaa rauhassa rakkaimmat <3
Lisäksi minua on kiusattu niin kauan kuin muistan, enkä enää uskalla olla oma itseni :( kaikki tuntuu kaatuvan päälle, eikä tästä tule loppua :´(
Ainoa lohtu tällä hetkellä on Wippe. Lisäksi tulevaisuus on avoin ja sieltä pilkistää uusi kauraturpa ;)
Kyllä, äiti lupasi ostaa minulle ponin, ennen jatko-opintoja eli aion hakea ypäjälle tai harjuun tai muuhun vastaavaan ratsastuksen ohjaajan linjan kautta valmentajaksi :) Ja äitin kanssa puhuttiin tästä ja äiti lupasi ostaa minulle ponin ennenkuin lähden sinne :) toivottavasti jo ennen lakkiaisia, mutta tietysti tarvitsen aikaa lukea yo-kokeisiin ja muuta, mutta minulla on suunnitelma ja arvaankin jo kuka suostuu hoitajaksi tälle ajalle ;) JOS siis saan ponin ennen lakkiaisia ;) Mutta toivon että kaikki menee hyvin ja elämä alkaisi hymyillä :)
~Anna~

3 kommenttia: