torstai 13. kesäkuuta 2013

Paska kesä, kaikki masentaa

Ihan ekaks, toi on kyl iha paras biisi ja sopii niiii mun kesään!
http://www.youtube.com/watch?v=heDS4nwbYlw

En tiiä nyt että mikä on mennyt vikaan? Kaikki vakuutti mulle että  tästä kesästä tulee maailman paras kesä....
Niin tais käydä, niille. Kaikilla on hauskaa ja tekemistä ja onnistumisia ja romansseja ja ja ja...... mut mä oon jääny siinä sivussa varjoon. Ne ei ehkä huomaa sitä, mutta mä tunnen sen liiankin hyvin. Kukaan ei ehkä oo tarkottanu jättää mua ulos, mut niin siin vaa kävi. Kaikki lupaukset lössähti tyhjäksi.
Riittämättömyyden tunne, hylätyksi joutuminen, kaikki tää pyörii vaaa päässä.
okeiokeiokei sori tuli "vähän" masentava ja angstinen postaus.

MUTTA

ensi kesästä tulee varmasti paaaljon parempi. Ensi kesänä mun elämä muuttuu ja elämä alkaa (toivottavasti) vihdoin ja viimein hymyilla. En malttais odottaa vielä vuotta, mutta niinhän se on että odotus palkitaan.

Lisäksi oon nyt ollu aika maassa, joten oon ruvennu miettimään kaikkea toooooosi syvällisiä asioita.
Mm. mun kehitystä ratsastajana. Tai oikeastaan ihmisiä, jotka on saanu sen aikaan.
Vielä kolme vuotta sitten kävin tallilla (en nyt lähde mainitsemaan nimeltä) ja siellä oli ihan kivat tilat, mutta opetus oli aivan kamalaaa!!!!!  Siis se vuosi meni aivan hukkaan! en nyt halua haukkua, mutta sanon asiat miten ne on. Siellä mulle sanottiin: "Susta ei ikinä tuu hyvää ratsastajaa!" "et sä voi hyppää esteitä ku oot niin huono" .......
lopetin siellä ja alotin toisella tallilla, jossa pääsin kehittymään tiettyyn pisteeseen asti, ja olen siitä ikuisesti kiitollinen!
Mutta kun muutin ja vaihdoin uudestaan tallia, tuli vastaan ihminen, joka uskoi tavalliseen tuntiratsastajaan, ja antoi mahdollisuuden, pyysi valmennusryhmään ja kehitti mua positiivisella asenteella.
Kun mä mietin sitä, kuinka mulle sanottiin että: susta ei ikinä tuu hyvää ratsastajaa, tekee mieli mennä takasin ja näyttää niille närhen munat!

vuodelta 2010-2011 (ei ole kyseessä talli, jota kritisoin!!!) 



Vuodelta 2012-2013



Joten, te joita "paremmat" sortavat ja kritisoivat, älkää lannistuko, vaan kääntäkää loukkaantumisen tunne eduksi ja painakaa viisimiljoonaa kertaa kovempaa takaisin ja rikkokaa rajojanne, älkääkä kuunnelko niitä, jotka lannistavat ja arvostelevat. Näyttäkää kaikille että he olivat väärässä! töitä, töitä, töitä, töitä ja vielä miljoonasti töitä!
" spread your wings and dare to fly. Fly higher and higher than anyone has ever flown and catch your brightest star and let it shine"

vähän sekalaisia mietteitä, mutta näillä mennään
~Anna~

2 kommenttia: