maanantai 11. elokuuta 2014

Niin se arki sieltä vain saapui

Hei!
Nyt on kesä jo hurahtanut ohi ja paluu arkeen on alkanut. Kuten varmaan huomasitte, täällä blogin puolella on nyt ollut todella pitkä tauko omien kiireiden vuoksi. Töitä oon tehnyt melkein kellon ympäri ja välillä on pakko vaan huilahtaa ilman tietokonetta.
Ettei postauksesta tulisi liian sekava, kerron nyt suurpiirteisesti, mitä olen kesän aikana tehnyt.
Olen siis ollut tallilla töissä koko kesän ja hirveästi ei vapaa aikaa ole jäänyt. Onneksi mulla oli maailman paras kesäseura, Hanna joka oli harjoittelussa tallilla ja meistä tuli läheiset kesäkaverit eikä itkuilta vältytty kun Hanna lähti takaisin kotiin lappiin. Mutta suunnitelmissa olisi sinne lähteä :) Olen myös pitänyt hauskaa työporukan ja leiriläisten kanssa, etenkin riparilaisista on tullut todella tärkeitä! Olen myös pari kertaa päässyt kotona käymään ja pari kertaa mökkeilemään äitin ja pikkuveljen kanssa. Ensi kesästä aion tehdä sitten paljon vapaamman, että saisi pitää enemmän rentoja kesälomapäiviä :)








hups :D






Mutta nyt kuitenkin heppakuulumisiin. Bella on ollut tosi hyvä ratsastaa ja se on ryhdistynyt tosi hyvin! Se kantaa itseään tosi hyvin ravissa ja laukassa siitä on tullut tosi pehmeä ja laukkakin on parantunut hallittavuudeltaan hurjasti. Meidän piti korkata 24.8 ekat ulkopuoliset ja ekat aluekisat kouluratsastuksen aluejoukkuemestaruuksilla, mutta valitettavasti Bellan kilpailuluvat ei olleetkaan kunnossa, kun joku paperi on vielä viron päässä, mutta nyt ei ainakaan tule liian kiire, otetaan ihan rauhassa ja treenaillaan ja sitten mennään pesemään kaikki ;)







Kuvia muiden heppojen ratsasteluista :)  


portaat ylös




90cm maastoeste (näytti paljon isommalle kun tota estettä lähestyi) hui! en uskonu että mulla oli päätä näitä hypätä :D ehkä musta vielä kenttäratsastaja tulee ;) 

Mr.Q






Cokis ja sen laukanvaihdot :D Balleriinan heittopylly! 


Mulla on nyt muutakin ilmoitettavaa! Minä muutan tämän viikon perjantaina omaan asuntoon. Muutan vuokralle ihanaan yksiöön alavuden keskustan liepeille. Tahtoisitteko jotain esittelypostausta asunnosta, kunhan se on täysin muutettu?

Kirjoitukset alkavat painaa jo kovasti päälle, enkä ole lukenut läheskään niin paljoa kuin olisi pitänyt. Mieletön stressi pukkaa ja tuntuu että oon joka asiasta myöhässä! Mutta toivottavasti asiat alkavat lutviutua ja ensimmäisten kirjoitusten jälkeen helpottaa hetkeksi. Juurikin kirjoitusten takia täällä saattaa olla vähän hiljaisempaa, mutta yritän kovasti saada tehtyä koulun ja muun ohella postauksia!

Ja kaikki te haamulukijat voisitte myös herätä kun minäkin pitkästä aikaa heräsin kesähorroksesta, hehe! Laittakaahan postaustoivomuksia ja mielipiteitä :)

~Anna~

3 kommenttia:

  1. voih onnea uudesta asunnosta :) t. kateellinen :D

    VastaaPoista
  2. olipas kiva postaus ja ihania kuvia :) ja jooo hei todellakin teet esittelypostauksen uudesta kämpästäs, se olis mielenkiintonen!

    VastaaPoista
  3. Joo tee se kämppä postaus! :)

    VastaaPoista