maanantai 8. huhtikuuta 2013

kokeita ja villakoiria


Eli meidän lukiossa alkoi tänään koeviikko... tätä stressin ja ahdistuksen määrää!!!
 mulla ei ollu tänään koetta, joten menin kouluun vssta 12.20.
koulun jälkeen mentiin idomummolaan hakemaan mun skootteria ja mä ajoin sen huoltoon
ja perjantaina sen vois sit hakea  pois :)
sit tulin kotiin (taino mummolaan) ja rupesin lukemaan vähän filosofiaa kun meillä on siitä huomenna koe. No mä tietysti rupesin stressaan siit ja päätin sit käydä suihkus et mun hiukset kerkee kuivaa illaks.
Olin yksin kotona, ja muhun iski yhtäkkiä hirvee siivousvimma :O aluks aattelin vaa imuroida, mut sit rupesin järjestelemään mun tavaroita ja lopuks päädyin pyyhkiä pölyjä ja tuli aikas siistiä.

ja koska tabletti häröilee en saanu laitettuu mtn kuvii :((

sit loppuilta meniki filsaa päntätes... kauheee ku on ressii näist kaikist -.-
 tiistai: filosofian koe + esseen palautus
keskiviikko: maantiedon koe
torstai: matikan koe
perjantai: ruotsin koe
ja sit on viikonloppu kotona ja maanantai vapaata :)

yritän taas päästä postailemaan jos tää tabletti antais laittaq kuviaki :D
~Anna~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti